Sunday, March 7, 2010

curi curi...shhh...

Ohhaahhhh!

Mari beluging(blogging) waiii!

Pey..lelengau mai ke blog..lama enda bertusui ke cerita...nyau meh aku tu enchuri jam ngepos utai ditu deh..kada bala bos miting magang..haha..*shhh..*

Ngenang ke pengidup ngau pengawa tu..sigi rindu gak aku ngau gawa aku tu..tang bc gak sebab nama kebuah nu ngasuh ati tu nyau leju ngereja pengawa tu..pengawa tu ngerumban masa..nya aja..udah gak diasuh gawa lebih masa..agi nyampau nya tadi meh leka numbur ba kertas gaji..nadai OT munyi ko urang..kompeni mit, nadai OT meh..enti bisi sigi bankrup kompeni dijamah kami.. engka nitih baka kompeni gak kini..bisi kompeni ke meri OT ngagai pekerja ya..bisi kompeni ke nadai..

Mula masuk gawak suba gagit amai ati..first job munyi ko jako ribai..maya nya agi nadai utai temu..enda gak ka madah kediri nyau udah mayuh penemu..mayuh gik utai bukai ke agi bedau di temu..nyau leju ka ngereja pengawa yg sama..nya meh ati majak ngerunding ka ngiga kerja bukai..

Ukai nama ngerunding ka badu..ninga mayuh bala madah..enti engkejuk gawak nyamai ka niki gaji ko ah..nya meh asai ke ka nguji..tang bedau temu gak..alu bedau bepun minta..nilik2 jobstreet nya selalu..tang resume ke alu bedau di update endar..ya gak internet ba rumah nya bangat te beguna endar..nama jak kunik(connect)..tang nadai utai ulih dibuka..kadang2 nyau pedis ati diri gak ka nganti internet ka kunik..gai sakap ah.. ari sesuba ka nganti ngau streamyx..tang bedau..

Meda baka ila..ilak nemu aku nusui enti dah btukar gawak..diatu aku deka nyambung pengawa ke ditinggal aku tu tadi...babai..! ohh...shhhh.. ;p

~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban