Thursday, August 19, 2010

Aku Enggau Apai

Tu ya tadi..sambung ari entry ke sebedau...

Nyadi, bala menyadi dalam kristus... kitai ke di ada ba dunya tu, nyadi anak ke bisi enggau di besai ka apai *ngau indai mega, tang topik utama entry kali tu apai..entry bukai ila baru cerita pasal indai* ...tentu kitai mayuh di beri jako pesan, tau ka jako lara dan yang sewaktu dengan nya...Diatu aku ka bekunsi jako pesan ari apai aku *minta ampun..setakat yang aku ingat kemaya tu neh dd.. :p*.

"Anang enda ngiga pemandai kitak...belajar bendar-bendar...dinga ke ajar cigu...pemandai nadai datai ngagai kitak...kitak meh ke ngagai pemandai..." not exactly like that *ehem pardon me, spekenglesh (speak english) polak :p* tang lebih kurang kenya meh jako apai. Pesan tu selalu diberi apai maya ka nurun nganjung aku pulai ke skul..di rumah, sebedau nganjung ke airport tauka ba airport... Di mana-mana yang berkesempatan meh..bisi agi sambung apai,"...berjimat ke ngau duit...anang ngayah ke duit...ni kami skul suba, aki dik suba nadai duit kena nganjung kami skula...duit scholarship nya meh kena kami cukup-cukup" ...huhu...rising-rising gamal udah nya, nemu diri bendar ngayah ka duit..haizz...manah apai bulih scholarship, ni anak ya tu berutang ngau ptptn..ayarkk *nempik pala diri empu*

Sebagai anak bapak...aku berbangga jugak sebab aku turut sama menjejakkan kaki ke UiTM..begitu juga di zaman bapak, yang mana ketika itu masih ITM..belum bergelar universiti lagi..mayuh cerita apai ba ITM suba di kunsi...semestinya cerita usaha tangga kejayaan apai...*adus..kenapa la anaknya ini tidak seperti bapak*. Ko apai, sebedau UiTM, kuching nyadi 'U' n pindah ke samarahan...ITM endur apai belajar suba diiiiinnnn ba semariang din..maya nya suba agi mayuh hutan enda baka diatu. Jarang apai ulih nurun ke pasar Kuching..dalam sebulan nya engka sekali kini nurun ke pasar.. nya pan enti amai-amai perlu ko ya. Enti nda diau, belajar di kampus aja meh..*skali lagi aku terasa..laban ngasai ke diri enda bendar baka apai*

Abis diploma ba UiTM kuching, gaga gak ati laban ulih nitih ka jejak apai...bulih nyabung ke Shah Alam...taja enda sebaka course enggau apai..apa pun course kami masing-masing..sama-sama hebat..huehuehueh..gaga meh apai enggau indai aku sama enggau nganjung aku register ke Shah Alam... Apai aku pun ngambi kesempatan mengimbau kembali kenangan maya iya belajar ba tempat yang sama...Ko apai, maya apai agi belajar diak suba, mit aja kampus nya. enda besai baka ke diatu ko ya..suba penuh enggau pun sawit ko apai bercerita enggau driba taxi biru UiTM ke ngulu kami, mai kami musin ngeliling UiTM nya..even driba taxi nya kusyuk ninga apai bercerita..haha *cali psl taxi2 uitm, ada notis 'dilarang bercumbuan di dalam taxi'..huhh malu aku baca ya bersama parents aku di dlm taxi...ternyata byk kes cumbu dlm taxi...budak2 uitm la ya..haha :p *

Tapi malang nya, ketabahan anak apai tu enda sebaka enggau ketabahan apai iya..*betul2 tabik dgn usaha ayah* . tengah-tengah semester, anak indai tu talipaun indai madah ke diri nyau nda alah agi belajar diak *adui...kenapa la ada anak mcm aku..blom berusaha berhabis2an dh mengalah* Kasih tudah indai, sinu ninga anak berasai tusah di menua urang.."enda alah nda ngacau gak", ko indai.. *sob sob* diatu baru ngasai ke diri belik neyyy...apa kejadah sengaja ngepil ke diri atau pun aku ni sememangnya bodo...Haizzz!

Nasi sudah menjadi bubur baru ka menyesal...*kalo tak pasti aku sudah bergelar injin-nyiur haprak skrg..n gawok tgh panas..kuit celum legum erkk* . Lepas sedar kesilapan diri..bendar ka nyekul ke diri udah nya...tang ati agi berbelah bagi gak sama ada ka kerja tau ka belajar...*huihui...kalo aku pilih kerja dulu..mungkin aku sekarang jadi seorang kerani dibawah tempurung kelapa yang bekerja di MLNG* . Selepas memaksa diri dan juga convince ayah dan ibu..aku teruskan jua usaha belajar...hmm...u know, yg selalu kuar tv3 dulu tu... ♫ K.L.M.U...K.L.M.U ♪♪ ataudunia dalam gengaman kita (3x) ♪♪♪ ...whateverlah... akhirnya aku berjaya juga gred and gradute disaksikan ibu dan ayah ku..yang penting berjaya buat mereka gembira lagi dengan degreeku selepas kegagalan ku dulu *mungkin juga gembira sbb akhirnya anak yang boros ini akhirnya akan kerja..hihi :p*...erkk...*tukar balik bahasa plak*

Bejako pasal graduate...apai kala nusi, maya aku baru ka nyambung ke shah alam suba..apai bulih abis belajar dengan degreenya ba ITM Shah Alam *yang ketika itu masih dihutani pokok sawit* ... udah abis belajar nya, bisi dikangau graduate ba Shah Alam...tang apai enda nurun..laban nadai duit ka mansang ke shah alam n nanggung ungkus graduate..*adoiii...sedih...* ~ wahai anak-anak Mada lihat lah berapa beruntungnya kehidupan kita sekarang berbanding kehidupan ibu dan ayah zaman dulu...wahai para pembaca, perening meh ba pengidup kitak, nadai pengidup kitak diatu enti ukai ketegal apai enggau indai kitak...

banyak lagi cerita yang nak disambung lepas ni....tapi untuk sementara ini, cukup sampai disini sahaja........to be continued lagi...*gudnite*

~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban