Thursday, January 21, 2010

Taun 2010

Agi sempat ngucap slamat taun baru kini?

Selamat taun baru 2010 ngagai smua kaban belayan semua...

Apu neh..bala kaban bukai udah mayuh ngepos blog kena bulan tu...aku baru ka ngucap taun baru...huhu...minta ampun meh...nadai mayuh cerita ka di tusi...nambah ke agi nadai internet ba rumah...laban ke baru pindah..nemu nya nadai bulih signal P1 wimax..nya meh nda entu ulih berinternet lepas taim(time) kerja.

Ngenang ke taun ti baru mugkal tu..alu bedau bisi planning besai stakat tu...azam munyi ko urang...nadai azam aku waii...semina ngarap ke pengidup bertambah manah ngau nadai entu mayuh penusah..sekali sekala mengharungi penusah nda ngawa gak..meri experience munyi ko jako tuan..ngajar reti pengidup...tang enggai gak aku minta penusah ke nda alah ditanggung jiwa..

agi aku ngenang sigi kejadian di malam ti empai lama...kejadian ari minggu tu sarinya meh...nasib bisi menyadi aku malam nya..enti nda, nda nemu nama penyadi ngau aku..enggai gak aku nusi endar... biar aku ngau urang tertentu aja nemu cerita nya..sampai ke diatu meh aku agi terkenang ke kejadian nya...neyy...nyau baka urang trauma aku...asal ka keluar rumah, takut...ka pulai pan takut..kejadian nya...stiap ari nyabak ngenang ke nya, ya gak aku tu sigi te' cungek...nadai sapa nemu keni pemerinsa aku lebuh maya kejadian nya...ngau maya tkenang kejadian nya..ukai aku ka ngenang...udah nama ya kejadian buruk...utai ke di enggai kitai nya meh ke sigi selalu lekat ba palak kitai...enggai nda maya pun taun ya nyadi, nu ka gik aku ngenang ya...

Minta tulong ari Allah Taala ti besai kuasa mulai ke semangat aku baru....minta dijauh ka ari kejadian ti ulih mutus ke jiwa ngau smengat aku... Udah aku memaafkan iya, Apai ti di serga...minta kasih, minta jauh ari dikenang aku baru kejadian malam nya...enggai aku ngenang...nda alah di tanggung aku penusah ke baka nya...

Nadai endur aku ka berkunsi penusah...nadai endur aku ka ngelepas penyinu ati...ba Ruai Ana tu aja meh endur aku bertusi..baka ke bisi urang ngau ku bertusui..baka ke nemu mending ke sabak ati... ko aku meh

Ngenang ke sekeda urang nemu nama guna kitai nusi cerita ba blog...sekeda urang nda paham, ngumbai kitai sengaja ka ngemesai ke cerita... cuma penulis blog nya empu nama reti ceria ke ditulis iya...ni ko pemaca meh keni ka mengintepretasikan ya... enda ngawa ga enti pamaca nya meri komen nitih isi ati ya... pendak kata, ngau munyi ko jako urang putih... "Everyone has their right to voice their opinion"...~Hak bersuara ko undang2 kitai...

Nyangka tu aja pos aku kali tu...ngica ke bisi story meh, sempena komen urang sekeda ba chitchat aku tisi nya ~ :p

~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban