Wednesday, December 16, 2009

Mimpi

Makin semak ka krismas tu nu makin udu bermimpi pulai menua... brapa malam tu udah...mimpi betemu ngau indai...lelengau mai...

Malam tadi mimpi indai ngau menyadi aku.. ka bejalai keluar rumah...tang aku nadai baju manah...jai mai pisin baju aku dalam mimpi aku nya..baka ke ngena kain kena ngendas utai kamah...

Malam sekali suba kala mimpi kami sebilik ka nurun kebun di menua...tang dalam mimpi aku nya aku nda ngau..ngaga ai oren ke sida aja... udah aku ke bermimpi ke kami sebilik, udah nya bermimpi bertemu ngau indai aku..tang nda ingat aku nama pengawa aku diak..aku ingat ke indai aku jak..

Hahh...lelak mai mimpi kenya...nyau asai nda sabar ka pulai kasak mimpi nya... seminggu da agi ka pulai...haiii..nda sabarr...


~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban