Monday, December 7, 2009

Macam-macam Ana

Hola hola...

Akhirnya aku kembali ngeblog...

Sibuk amai aku bulan 11 tu kemarik...dateline projek nu semak...pulai keja nyau tgh mlm...bc gak dispunsor bos kami makai malam belama.. nasib gak meh minggu lepas pengujung kesibukan aku...ngarap ke ulih cuti panjai udah tu kena krismas ti deka datai.

Pos macam-macam ana kali tu deka nyerita nama kebuah ana ka mai muka mayuh blog. Au sigi mayuh blog aku..merata-rata. haa...peyy neh...baka ke ngaga sampah ngemenuh ka dunia internet tu...

Cerita pengada blog ruai ana tu...laban aku ati rindu ka ngau urang berblog iban meh tu td kenu ke..haha...blog aku ke pertama skali ba friendster...tang nu mayuh kali bertutup buka blog nya.lebuh nya bedau entu nemu berblog. Maya aku agi belajar ba kolej, siko lecturer english kami mantai ke blog ya..alu ngemai kami sekelas muka blog magang. Ari nya, ada meh blog 'Lady Ethel' aku.

Udah nya, sulu ati udu maca ngau meda aku berblog..alu nanya ya -"kemaya ka muka blog twa deh?" *lebih kurang kenya la tanya ya*...udah bendar mikir ngau merancang alu ada meh blog 'L.O.V.E' papamama..kenya ga 'Ruai Ana' tu tadi, lama udah merancang baru empai lama muka ya. Bc ati berunding ka nukar blog Lady Ethel nyadi bahasa iban, nda nyadi gak laban mayuh bala kaban ngau bala pengajar ari luar & macam bansa ngau maca blog nya.

Lebuh ka ngepun ka Ruai Ana, bendar berunding ke tema. Kenu ke ka ngaga stail ala iban sejati. tang nda ga entu pas bahasa iban tulen..alu aku ngambi peluang tu deka belajar mimit2 bahasa ngau adat ke agi nda ditemu aku *uhuk..mengaku aku wai :p*. Kenya meh pengada Ruai Ana diatu ke bertema kan kerojakan..hehe

Pia meh Macam-Macam Ana ba Ruai Ana...ka muka blog jak udah mayuh tai runding. nyangka tu aja cerita ana kali tu.

~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban