Sunday, December 13, 2009

Ngitung Ari

Wiee... minggu depan udah ka krismas...yeaa..!

Enda sabar asai ka pulai...maya tu udah nadai mud agi ka gawa...ngenang ka pulai krismas jak... ba pala aku tengiang² blama lagu krismas...tang cali mai, semua lagu krismas dinga aku ba pala aku nya ngena suara chipmunks magang...

Nasib meh diatu udah kurang gak pengawa ba upis...nganti maya jak ka cuti. Flight bilun beli aku sarinya 24hb Disember...laban cuti aku mimit aja ga tinggal..nya meh meli tiket bilun pulai kena 29hb...nyu alang2 amai neh nyau ka new year gak udah nya.

Hahai..ngenang ka pulai krismas...setaun setengah suba, las aku ke pulai menua...kala bersemaya ngau kazen mit aku ka meli ke ya hadiah enti aku pulai menua skali da..las skali suba aku berandau ngau iya ba talipaun, agi ga ya ingat ke semaya nya. Enggai nyadi enda gak neh..udah bersemaya...tang hadiah ke di pinta ya ba aku suba ka transformers..ukai transformers robot biasa nya ke deka ya..robot ke ulih mali nyadi kreta..apu ko ati ku maya nya, ngira brapa nda rega utai nya..nya ko aku madah asuh ya, ulih aku meli hadiah tang meli robot ke ulih bertukar kreta nya nda janji aku ulih ngiga ko aku. diatu alu bedau aku meli nama2 hadiah..kenu ke ka nganti udah trima baru ka ngiga hadiah ke mampu...ukai nama, udah meli ke ya siko, bala kazen ku ke bukai minta gak legi..nda ulih nda gak meli ke sida magang.

Nama pengawa aku krismas tu bedau meh nemu gik...temu te ka pulai aja..hehe. munyi ko mami aku, dady aku ka mai kami ngelawa kebun udah krismas, iya nya sebedau aku ngau menyadi tuai aku pulai ke kl baru.. ambi kami meda kebun ko ya. Udah dady aku ke pincin taun nyin kemarik, bendar amai ya ngereja ke kebun nya. ngau urang bersawit meh ya.. enti amai nyadi ngabas kebun, tu baru 1st time aku ngelawa kebun. sebedau tu nadai kala..kekeke...

Au, sempena ke ka krismas tu tadi, tu meh aku mantai ke antara lagu ke terngiang² ba pending munyi ko aku ari pun post tu tadi.




~xoxo~
mysignature

0 winks:

 
Yuna - Gadis Semasa

Raban